Masaż klasyczny

Masaż klasyczny jest zabiegiem mającym korzystny wpływ na układ krwionośny i limfatyczny.

Polecany jest szczególnie dla osób cierpiących na bóle kręgosłupa, karku, mięśni. Działa łagodząco na obrzęki, niweluje dolegliwości w przypadku chorób reumatycznych oraz zastoje limfatyczne. Jest dobrym sposobem na odprężenie całego ciała i zapewnienie sobie chwili relaksu.

Jak często należy wykonywać masaż klasyczny?

Najbardziej wskazana jest seria 10 zabiegów, na masaż przychodzimy raz w tygodniu. Po takiej serii warto korzystać z zabiegu przypominającego raz w miesiącu.

Jakie są przeciwwskazania do wykonania masażu klasycznego?

Masaż relaksacyjny

Masaż relaksacyjny jest zabiegiem mającym na celu zredukowanie napięcia mięśniowo-nerwowego, wyciszenie zmysłów oraz uzyskanie uczucia odprężenia. Polecany jest dla osób zmęczonych fizycznie i psychicznie, zmagających się z długotrwałym wysiłkiem, stresem, bezsennością. W naszym gabinecie przeprowadzamy ten zabieg w cichej, przyjemnej atmosferze, która pozwoli państwu na oderwanie się od problemów i rozluźnienie.

Jak często należy wykonywać zabieg?

Można skorzystać z jednorazowego zabiegu, jednak przy wzmożonym stresie, który w dzisiejszych czasach dotyczy nas wszystkich, najlepsze rezultaty osiągniemy wykonując masaż w serii.

Jakie są przeciwwskazania do wykonania masażu relaksacyjnego?

Masaż bańką chińską

Masaż bańką chińską polecany jest w szczególności dla osób, które chcą poprawić wygląd swojej sylwetki- zredukować cellulit, poprawić jędrność skóry, zwalczyć obrzęki dzięki poprawie krążenia i działania układu limfatycznego.

Jak często należy wykonywać zabieg?

W celu osiągnięcia najlepszych rezultatów zaleca się wykonanie zabiegu w serii 10-15 masaży, najlepiej 2 razy w tygodniu. Po wykonaniu serii zaleca się wykonywanie zabiegów przypominających raz na dwa tygodnie, aby utrzymać pożądane efekty.

Jakie są przeciwwskazania do wykonania masażu bańką chińską

-żylaki w obszarze zabiegowym

-ciąża

Japoński masaż twarzy

Japoński masaż twarzy jest nieinwazyjną formą liftingu, stosowaną jako zamiennik medycyny estetycznej dla osób, które nie mogą z niej korzystać. Zabieg jest wieloetapowy, zapewniający niesamowite efekty i wykorzystujący innowacyjne oraz tradycyjne techniki masażu twarzy stosowane przez mistrzów z dalekiego wschodu. Niwelujemy napięcie mięśni przez co zmarszczki  oraz bruzdy stają się mniej widoczne, poprawiamy owal twarzy, nadajemy skórze blasku.

Jak często należy wykonywać zabieg?

W przypadku cer z wieloma niedoskonałościami powstałymi na skutek działania grawitacji i lat, efekt jest widoczny po pierwszym zabiegu. Jednak aby uzyskać długotrwałe efekty masaż należy wykonać w serii 10 zabiegów.

Jakie są przeciwwskazania do wykonania japońskiego masażu twarzy?

-zapalenie migdałków

-guzki w obrębie węzłów chłonnych

-stany zapalne skóry

-zmiany ropne okołozębowe

-nadczynność tarczycy

-trądzik różowaty

Masaż KOBIDO

Masaż KOBIDO jest nazywany niechirurgicznym liftingiem twarzy. Wykonując ten zabieg działamy na głębokich warstwach skóry oraz mięśni, niwelujemy napięcie mięśniowe, które powoduje zmarszczki mimiczne, zapobiegamy efektom starzenia się skóry, poprawiamy kontur twarzy, podnosimy policzki, spłycamy bruzdy nosowo-wargowe oraz eliminujemy stres. Jest to najbardziej zaawansowana technika japońskiego masażu twarzy. Zabieg przeznaczony jest głównie dla osób ze skórą wiotką, której brakuje ujędrnienia i odżywienia.

Jak często należy wykonywać zabieg?

Wskazana jest seria 10 masaży, najlepiej dwa razy w tygodniu. Efekty zabiegowe widoczne są już po pierwszej sesji.

Jakie są przeciwwskazania do wykonania masażu kobido?

-gorączka

-stany zapalne skóry w miejscu zabiegowym

Rytuał spa AZJATYCKA PODRÓŻ

Rytuał spa AZJATYCKA PODRÓŻ to połączenie trzech aromatycznych zabiegów w jeden rytuał, dzięki któremu osiągniemy odprężenie całego ciała. Rytuał rozpoczynamy od naturalnego peelingu całego ciała na bazie zielonej herbaty. W drugim etapie zabiegu przechodzimy do masażu całego ciała naturalnym olejem (do wyboru: masaż klasyczny, relaksacyjny lub bańką chińską). Zakończeniem rytuału jest nałożenie maski o pięknym zapachu zielonej herbaty.

Jak często należy wykonywać zabieg?

Jednorazowy zabieg będzie idealnym podarunkiem w formie vouchera na specjalne okazje. Natomiast zabiegi można wykonać w serii 10 zabiegów raz w tygodniu.

Jakie są przeciwwskazania zabiegowe?

Rytuał spa EGZOTYCZNY RAJ

Rytuał spa EGZOTYCZNY RAJ to połączenie trzech aromatycznych zabiegów w jeden rytuał, dzięki któremu osiągniemy odprężenie całego ciała. Rytuał rozpoczynamy od naturalnego peelingu całego ciała wykonanego na bazie mango. W drugim etapie zabiegu przechodzimy do masażu całego ciała naturalnym olejem (do wyboru: masaż klasyczny, relaksacyjny lub bańką chińską). Zakończeniem rytuału jest nałożenie maski o pięknym zapachu mango.

Jak często należy wykonywać zabieg?

Jakie są przeciwwskazania zabiegowe?